• "TADEK NA TROPACH MINOTAURA" - WYJAZD DO TEATRU MUZYCZNEGO W ŁODZI

          • W dniu 27 kwietnia uczniowie klas 4 – 7, w ramach realizacji zagadnień edukacji teatralnej, wyjechali do Teatru Muzycznego w Łodzi na spektakl „Tadek na tropach Minotaura”.

             Jest to spektakl muzyczny dla młodych widzów. Podróżując z tytułowym Tadkiem (Tezeuszem), poznawaliśmy różnych bohaterów mitologicznych, m. in. Zeusa, Dedala, Orfeusza, Ariadnę, Heraklesa, Syzyfa.  To wyjątkowy spektakl, który wciąga widzów w wir przygody i zagadek. W tej pełnej dynamiki i pasji produkcji, Tadek, główny bohater, staje przed niezwykłym wyzwaniem – odnalezienia mitycznego Minotaura. Ta odważna podróż, pełna niebezpieczeństw i tajemnic, wciąga publiczność w fascynujący świat mitologii, gdzie spotykają się legendy i rzeczywistość. Przez misternie skonstruowane sceny, widowisko przenosi widzów w magiczne miejsce, gdzie odważne decyzje i niezłomna determinacja stają się kluczem do sukcesu. "Tadek na tropach Minotaura" to spektakl, który budzi emocje i oddziałuje na widzów poprzez dialogi, piosenki, taniec i muzykę.       

            Naszym uczniom spektakl bardzo się podobał. Wszystkim dostarczył niezapomnianych emocji i wzruszeń.

                        Następnie pojechaliśmy do Mc Donalda na posiłek i wróciliśmy do domu.

          • "BAJKI POMAGAJKI" - OGÓLNOPOLSKI PROJEKT EDUKACYJNO - CZYTELNICZY

          • 29 kwietnia uczniów klasy I odwiedziła wicedyrektor szkoły, Pani Joanna Torchała, która przeczytała uczniom bajkę pt.,,Przygody trzech sympatycznych skrzatów - Nomika, Drabika i Drzewika". Głównym bohaterem bajki terapeutycznej był skrzat Nomik, który bał się pająków. Bajka ta miała na celu pomóc uczniom lepiej zrozumieć emocje oraz sposoby radzenia sobie z lękiem. Aby lepiej utrwalić przekazane treści, uczniowie odpowiadali na zadawane pytania oraz opowiadali o swoich lękach. Na koniec wykonali pracę plastyczno – techniczną ,,Pająk".

            Dziękujemy pani wicedyrektor za przeczytanie bajki i wspólne wykonanie pracy plastycznej.